2014. július 3., csütörtök

Zsazsa - Bemutatkozás

Sziasztok!
Jelölésem: Zsazsa mivel hárman csináljuk alap, hogy mindenkinek van jelölése, hogy mindenki megtudja különböztetni a posztokat. Az én színem a Piros. Na jó elég a dumából!
Szeretnék bemutatkozni. 
Zsani vagyok Dunaharasztin élek egy jó kis városban. Itt minden tökéletes. Sok barát,jó helyek,jó iskola.
Én még nem tudtam milyen érzés, ha új környezetbe kerülsz p.: egy új iskola. Nekem csak 2 világom van amiben mindannyian vagyunk és az álmaim amiben minden lehetséges.Szóval nem csak ebben a városban vannak kapcsolataim hanem azon kívül is. A tökéletes példa a mi kis csapatunk feltételezem nem egy városban/falúban élünk mivel ha itt élnének ahol én akkor biztos tudnék róla. A kövi posztom egy png-s poszt lesz. Ha van bármi kérdésetek akkor írjatok kommentet vagy E-mailt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése