2014. július 4., péntek

Blogokról - Zsazsa

Sziasztok!
Ahogy olvastok egy blogot...biztos, hogy már volt olyan amikor megkérdezted magadtól, hogy
Hogyan lehet ilyen jó blogot csinálni?, Hogyan írja ilyen valóság szerűen?, Hogyan találja ki mindezt?
Nem olyan nehéz. Ha pl. szeretnéd elárulni a világnak az érzéseidet vagy akár leírni a mindennapjaid úgy mint egy naplóba. Ha nem szeretnéd, hogy mindenki tudja, hogy ki kicsoda akkor nevezd át!! Pl. Márk-Marci ugyan így lányokkal is és a többi szereplővel. Vagy Olvass sok Könyvet! Olvass blogokat , de NE másold le a másik blogot! Nézz filmeket vagy sorozatokat! Pl. Alkonyat (film) ,Neveletlen hercegnő (film),Vámpír naplók (sorozat) ,V mint viktória (sorozat) , ahogy ki írtam, hogy sorozat NEM a szappanoperákra gondoltam.Ha címet adsz neki akkor a történetet mondja el pár szóban pl. ~Se veled se nélküled~ ha ezt elolvassuk akkor máris tudhatjuk, hogy valami szerelmes történetről van szó. FONTOS a CÍMBEN a HELYESÍRÁS is! Pl. Ne így --> ~A hejes ut~ hanem így --> ~A helyes út~ most csak írtam valamit.Az is fontos, hogy helyesen írj a blogba. Én is itt végig futottam a szememmel amit eddig írtam és csak 1 hiba van benne és az is a ~viktória~ mert angol. Mielőtt kiraknád OLVASD VÉGIG FIGYELMESEN és nézd át a helyesírási hibákat. Az se árt egy blogba, ha a szereplőknél leírsz róluk valamit ez rajtad múlik.
Remélem tudtam segíteni! Ha bármi kérdésed van akkor írj komit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése