2014. december 15., hétfő

My scholol, My friends, My Life

Sziasztok!! :) Sokáig nem voltam,sorry de nagyon elfoglalt voltam...de most nem ez a lényeg.
Most egy blogról fogok írni nektek véleményt...nem kritika..hanem ez valami más.:)


My scholol, My friends, My Life

Nekem nagyon tetszik,ahogy megvan írva. Bejön az, hogy tartalmat ír a következő részről nem sokan szoktak ezért is tetszik.:) Jó ötlet hogy az SMS-eket más betűtípussal írja. Nagyon ötletes és nem nehéz elképzelni a történéseket. Jó hogy tesz néha ki képeket a környezetről vagy a ruhákról.Én ezt a blogot ajánlom mindenkinek mert megéri olvasni. Csak jó véleményeket mondhatok. Még nem olvastam végig de láttam egy képen hogy megjelenik az 1D-s fiúknak a neve...ez nem rossz ha más karakterek csak lehet hogy más nevet kellett volna választani mert így mindenkinek az 1D jut az eszébe :) De ez nem baj így is tökéletes a blog :) Ajánlom mindenkinek!!! 
 http://www.imschoolfriendslife.blogspot.hu/
 Puszi mindenkinek, 
Zsazsa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése