2014. október 23., csütörtök

Hogyan legyen jó a fejléced?

Mit is mondhatnék a fejlécekről...

  1. NE legyen túl zsúfolt! (Max 2-3 szereplő mutat rajta jól)
  2. a színek harmonizáljanak egymással
  3. a fejléc a történethez megfelelően legyen elkészítve. Pl.: Ha egy történet vámpírokról szól, akkor legyenek rajta emberből átszerkesztett vámpírok, mert egy fejléc CSAK akkor értelmes, ha ugyan azt mutatja, mint maga a történet
  4. Szerintem ezen a fejlécen túl van egy kicsit zsúfolva a png, de ez csak az én véleményem:                                  
  5. Szerintem kivételesen jól mutat valami a háttérbe pl.: egy iránytű, könyv, óra vagy ha farkasokról szól akkor farkas.                                                             
  6. Ez a fejléc nekem különösen tetszik:
                                      
  7. Az árnyalatok megfelelőek, két szereplő van rajta, akik nem is túl színesek, de nem is sötétek, olyan közepes árnyalatban vannak, a háttérben az ékg jelek is tökéletesen be vannak szerkesztve, és az a kézfogós háttér nagyon jól áll a történetnek. 
  8. Egy fejlécben az sem jó, ha túl színes, de az sem, ha túl sötét
  9. legyenek benne keverék színek is, pl: rózsaszín, de halványan, ne az a babarózsaszín. Itt egy példa is: 
  10. Ez a fejléc tökéletesen átadja a történetet szerintem
  11. Habár Zayn Malik kicsit halványabbra sikerült a kelleténél, de nekem nagyon tetszik.
  12. Ezek lennének a legfontosabb szabályok ha jó fejlécet szeretnétek magatoknak készíteni, vagy készíttetni. Lehet hogy párat kihagytam, de azt szerintem tudjátok.
  13. Ja, és nem utolsó sorban a MÉRET!! A méret nagyon fontos, különben nem tudjátok a bloghoz igazítani a fejlécet! A mérettel mindig óvatosan kell bánni, nehogy túlzásba essetek a nagysággal, vagy kicsinységgel. Láttam már olyan blogot, ahol a fejléc méret totál nagy volt, és ez a nagyság teljesen el rondította az egész blog kinézetét. A szöveg az jó volt, csak a fejléc méret volt nagyon nagy, úgyhogy az első és LEGFONTOSABB szabály a fejlécnél (különösen nálam), az, hogy mindig megfelelő méretű fejlécet gyárts! :)

ß. Roven 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése