2014. szeptember 11., csütörtök

PicMonkey(1) és iPiccy(1) szerkesztések :)

Sziasztook! Ma hoztam egy db PicMonkey-el, és egy db iPiccy-vel készített képet, amiket google-ról csórtam el :P Remélem tetszeni fognak, és az oldalsávban hamarosan megtaláljátok az iPiccy, linkjét. Annyit elárulok, hogy nagyon hasznos, és sok minden van rajta, amik mindenkinek a hasznára vállnak!:)
Ui.: Az elsőt szerkesztettem PM-mel, a másodikat iPiccy-vel :)


1.: Eredeti:


Új kinézet:



2.: Eredeti:


Új kinézet:

 


Sajnos most csak ennyit tudtam így hirtelen összeszedni, mert semmi szerkesztőprogram nincs a gépemen és gyors online programokkal oldottam meg az átszínezést/átalakítást:) (Azért nincsen semmilyen progi a gépemen mert új SD kártyát kellett bele venni és lement róla minden, de hamarosan remélem lesz rajta minden:) )Vihetitek a képeket, és fel is használhatjátok őket, vagyis ezt a kettőt biztosan. :) Remélem tetszettek!
Puszi,
xoxo
ß. Roven

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése